yes yes yes!

Massa massa massa massa plusgrader idag, vilket gör att snön tinar som bara den! Nu har t o m tunnan vi har vid ena stupröret tinat helt, och det skall då tilläggas att den varit totalt igen klakad sen november kanske.. men nu är det bara härligt vatten i den. Sånt gillar jag!

Man skulle nog också kunna säga, att hade vi bara haft grejer för det, så hade vi nog kunnat börja gräva här utanför... för vår gård är rätt lerig och smetig precis där...

Haft världens längst jobbardag igen, men det har börjat röra på sig igen så nu är det fullfart från ankomst till hemkomst. Kanske spelar det lite in också att det är rena sjukstugan på jobbet nästan och vi är underbemannade.. i måndags var chefen hemma med "maginfluensan" som härjar, så då blev vi bara 2... I morse ringde nästa och hade åkt dit, så hon var hemma idag liksom img.. + att chefen är ledig img... så då är vi återigen 2 stycken bara... Det är tur att jag som är i åttonde månaden är så pigg och alert och kan jobba! Hur skulle det annars gå? Tilläggas kan ju, att jag de senaste 2-3 dagarna varit lite halv snorig och tät i näsan + att halsen gör ont.. men än går det ingen nöd på mig så att jag måste vara hemma, är bara att bita ihop och komma igen.. och tur är väl det som det ser ut.

Är ensam hemma just nu. M är på hockey i Ejendals, så det blir nog sent innan han kommer hem... eller läs jag har nog lagt mig innan han kommer hem... klockan 22 är en magisk tid, då har John Blund kämpat emot nog länge.. haha

Fredag img och helg = ledighet! Härligt vad veckorna går fort. Det står inte på nu.

Eventuellt kommer fredagskvällen bestå av en tur till Ludvika, för att äta en avslutningsmiddag med laget och styrelsen...


Fått en klipptid av bästaste Tet nu också, så det är bara att "hoppas" att jag fortfarande är hemma då, vilket om fallet inte skulle vara så, inte gör mig det minsta egentligen... bara peruken som blir lidande...


Kommentarer
Postat av: Inger

Din jacka är här. Pappa har funderat på Marianne i morgon, hon har fyllt år. Ni kanske vill med dit?



Kram mamma

2009-04-03 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0