Förmiddagsrast.

Efter att jag och Ludvig har avverkat ett morgonpass, ligger han just nu ute och sover en stund, vilket är detsamma som att jag nu får passa på att göra det som jag borde/ska/vill. Så jag har bänkat mig framför två datorer och fixar med lite kort. Tömmer båda minneskorten och gör ordning sånt som skall framkallas... eftersom jag är lite rädd om byggkorten, så har jag en mapp på båda datorerna utifall att en skulle krassa.... haha

M och pappa har återtagit arbetet med golvläggningen, så det bankas och bultas här.. vilket gör att jag är lite rädd för att lilleman skall vakna tidigare än han borde...

Har efter frukost även hunnit med att slänga ihop en sockerkaka. Inte illa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0