Funderar på...

...om jag skulle ta och lämna grabbarna ensamma hemma en stund på kvällskvisten och snöra på mig löparpjuxen... det blir garanterat inget maratonlopp varken kilometer-mässigt eller tids-mässigt, utan mer en kortare tur för att se om kroppen ens lever. Har inte tagit ett riktigt löpsteg sen sista matchen i september förra året vad jag kan komma på.. så vi får väl allt se hur det går... har ju lyckligtvis inga extra kilon kvar att släpa runt på, men jag har å andra sidan tappat ett antal kilo muskler istället, vilket känns mindre bra...

Dock får vi allt se hur det går med dessa planer just ikväll, för nyss bestämdes det att fönstret i vardagsrummet (kommande sovrum) skall bytas img eftermiddagen, vilket resulterar i att vi måste flytta runt/om soffan ikväll för att detta skall bli möjligt... lägg där till en liten pysgrabb som gärna vill ha uppmärksamhet tills han stuper i säng av trötthet. =)

Förresten, så har jag fått paketet idag också som jag beställde med kuddarna till Ludvig bl a... måste dock bara ta mig till utlämningsstället och hämta hem det före 19 också... så det får bli prio ett bara M kommer hem från jobbet efter 18 någongång...

Jag har inte alls hunnit med någon målning idag, dessvärre. Däremot har jag faktiskt gjort två klipp-klister sidor i Ludvigs album.. inte illa ändå. Har bara lite dålig fantasi just nu att komma på några bra layouter... ser framemot att dekorera lite olika kort istället, men det var som sagt det där med tiden också. Jag kan inte dra fram alltför mycket på en gång, ifall att Ludvig skulle vakna, för hans hunger kommer oftast akut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0