Godnatt

Jag är trött och slut i huvudet, känner mig lite tung, men jag är inte trött så jag vill sova... dock slocknade Ludvig för en halvtimme sen ungefär, så jag måste räkna med en tidig morgon/natt... så senast 23 lär jag försöka sova.. bara jag lägger mig, så ska det inte vara några problem att sova, men det är just de där sista stegen till kudden som jag inte är allt för bra på att ta...

Ska runda av kvällen med lite chokladbollar och kanske se på Lipstic Jungle från igår. Eller så kanske man ska se på sporten? Fast de kommer antagligen mest visa friidrott och den har man ju redan sett.... så hmm...

Börjar inse nu, att de senaste sjuttielva inläggen jag skrivit har handlat och att Ludvig sover och att jag ser på friidrott. Fast det är smällar ni får ta och stå ut med, för det är ju när han sover som jag har tid att blogga! =)

Funderar på att göra ett besök hos mormor och morfar img. Var ett tag sedan nu som de fick se Ludvig. Sen ska O vara med på tränglöpning också vilket jag gärna skulle vilja se.. så jag vette sjutton hur jag lägger upp dagen.

Torsdagkväll ska jag och Ludvig hem till en arbetskollega till mig som fyllt 40. På fredag ska jag till Borlänge för att följa upp och prata om förlossningen, om jag har några frågor och så efter allt det som hände och inte hände.. vet inte riktigt vad vi ska prata om egentligen, det blir som det blir, är mest intresserad av vad de har att säga.. Så då får Ludvig följa med M på jobbet och träffa alla galna tanter en stund. Hur nu det ska gå...

Sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå!



hur går det med byggandet? ;)



om jag ska tipsa om blogg så blir det http://matildasalmen.blogg.se. Tjejen är barnboksillustratör; helt fantatiskt duktig! Man blir så sugen på att pyssla! :)

2009-08-19 @ 21:45:53
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0