Hej Lördag!

Morgonen (natten) började vid halv 4 när Ludvig började knöla. Stoppade in nappen femtioelvagånger innan jag gav upp och steg upp vid klockan 4.... men hade sådan tur att han somna direkt efter maten, så halv 5 var vi i säng igen... för att starta dagen på allvar igen vid halv 8. Jag och Ludvig roade oss själva fram till klockan 9, när sömnen återigen gjorde sig påmind, så M steg upp och vi tog en promenad hela familjen. Så nu sover pysen en stund och jag har bänkat mig framför friidrotten.

Jag lyckades med kabeln till kameran också så jag fick upp bilderna på datorn, men då dog batteriet istället i kameran innan jag hunnit kopiera.... och på denna kameran lär man ta ur hela batteriet för att ladda, så det sket sig med bilder till er nu med... skam den som ger sig, får göra ett nytt försök senare idag.

Har inga planer alls för dagen än. M ska försöka att måla lite. Jag tänker nog sitta kvar här större delen av dagen. Får mysa med Ludvig hela dagen i soffan! Me like. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0