Jag klarade det!

Jag överlevde löpturen! Kändes bättre än väntat i kroppen, men flåsigt var det. Kändes emellanåt som att jag stod still på samma fläck.... har en del att jobba med vad det gäller lår-vad muskler tror jag.. fick nästan kramp i vaderna efter 300 m... haha. Hur tyckte Ludvig det var att vara ensam hemma med pappa? Så fort jag stängde dörren gallskrek han....till 3 minuter innan jag öppnade dörren igen, för då lyckades han somna. Så M fick känna på att han lever. =) I fortsättningen, eller de kommande löpturerna får nog ske när pysen har lagt sig...

Under kvällen har vi dessutom fixat ordning, eller ordning kanske var fel ord att säga.. för hela vårt hus är fortfarande ett stort kaos nästan, men vi har iaf flyttat runt soffan till andra hörnet och gjort fri fart till fönstret. Undrar hur sjutton de ska lyckas få ut det där schabraket till fönster och få i ett nytt..... ett nytt som dessutom är bra mycket mindre än det som är i nu.... ska försöka komma ihåg att ta ett kort på det gamla som sitter i nu, och sen ska ni få ett på det nya, så ska ni få se skillnaden... Detta är ju dock planerat, att fönstret blir mindre, men ändå. Skillnaden är bra mycket större än jag hade trott. Dock ska ju vardagsrummet bli sovrum bara allt är klart här, och det vore ju lagomt kul om alla människor som gick förbi här kunde se hur jag ligger i sängen och dregler på kudden när jag sover....

Det blir inga bilder på Ludvig idag. Har tagit bilder med kameran som jag måste använda sladd till för att få in i datorn, så det får bli i img...

Ludvig har somnat i sin säng för en timme sen ungefär, på nya kudden som skall hålla honom på sidan och underlätta för honom... så jag hoppas han kommer trivas med den och sova sött. Vill helst inte upp före 05.30 img, men det är inget jag kan bestämma. Bäst att hoppa i säng på direkten.

Förresten, så har Björbolands befolkning utökats med en liten tjej ikväll!

Läser på text-tv nu att Linda Sembrant tvings avstå Dam-EM pga av skada.... min första tanke är nu, vad gör Dennerby nu????? Kallar han in en mittback som ersättare eller väljer han en spelare på en helt annan position? Ni vet vem som spelar mittback va och som gjorde landslagsdebut för några veckor sedan??? Jag håller tummarna och hoppas att kanske kanske turen finns där...  det vore för skoj för att vara sant.

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är som drar ut och kutar! ;)



Vem har fått en flicka? Jesper och hans tjej? eller har de fått?



kram!

2009-08-14 @ 07:22:50
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0