Läggdags.

Det börjar bli läggdags för oss alla i detta hus. Jag kan faktiskt inte säga vem av oss tre som är mest trött, trot vi går på övertid allesammans... så jag hoppas på en bra natt och lite sovmorgon. =)

Efter lunchen idag så började pappa och M att lägga det riktiga golvet i nybyggnaden! Kommer bli såååå bra. Arbetet fortsätter img vad jag vet...

För en gångs skull, så känner jag mig lite mättad på friidrotten nu. Den är inte alls lika intressant längre och den håller mig inte fast vid tv:n heller. Maraton och diskus är kanske inga jätte favoriter direkt. Nej, nu ser jag mer framemot Damfotbolls-EM!

Ska ta och borsta tänderna och hälsa på hos John Blund nu. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0