Nytt rekord igen!

Efter två timmars gallskrik igår kväll, somnade Ludvig till slut helt utmattad i sin säng vid 23.20. Detta efter att ha varit på fotboll och varit vaken heeela matchen och även skrikit en del där med. Kan inte påstå att han var värst hungrig varken under matchen eller när vi kom hem, så innan han la sig så åt han senast vid 17 tiden. Ändå resulterade allt detta i att han tog sovmorgon med nytt rekord. 06.40 började han vrida och vända på sig och började prata!

Vi var sedan uppe och åt frukost medan M gjorde sig redo och drog till jobbet. Vid halv 9 var vi återigen så trötta att vi hade en liten skrikperiod igen innan de blå slogs igen. Dock har jag ju lärt mig, att han alltid måste knöla och skrika lite innan han somnar på dagarna. Så är det när vi lägger honom i vagnen också. Då kan hann gallskrika för att sen tvärt somna och bli tyst... idag var det dock inget vagnväder, åtminstone inte just nu. Det har regnat lite under morgonen här och det känns lite grått och kallt. Jag steg upp för en halvtimme sedan då jag hörde att papsen kommit hit och börjat snickrat. Pysen slumrar vidare en stund till.

Dagen kommer att spenderas på hemmaplan. Bara gosa och mysa med L. Är nog tveksamt om jag hinner med någon målning idag, åtminstone inte före lunchen. Lär nog invänta eftermiddagens sovning först. Till lunch slår jag nog på stort och bjuder på korv och makaroner. Vilken skräll va? =)

Var ett tag sen ni fick se kort på godingen nu har jag för mig... så jag ska försöka se om jag kan ge er ett senare under dagen eller ikväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0