Photoshop

Jag har alltid haft en dröm eller önskan att kunna photoshop. Kanske inte vara super hajj på det, men åtminstone kunna några små detaljer som kan vara bra att kunna... så idag tog jag tag i det. Jag har börjat se på en instruktionsfilm här på nätet. Hittade en perfekt och jätte bra sida för en sådan som mig som kan nada. En kille som berättar och visar och tipsar... den är dock på några timmar tror jag och jag har ju inte de där timmarna på raken, så jag får ta det lite stegvis sådär... idag har jag fått en början i alla fall, så vi får väl se om jag lär mig något eller inte. =)

Idag har Ludvig börjat hålla i saker! Under eftermiddagen så höll han en av sina skallror alldeles själv! Han är så goooo!


Pappa, M och svärfar har lagt golv i stort sett hela dagen, så nu är nästan hela golvet inne också. De jobbar som bara den! Så kanske att vi kan flytta in och är klara i typ oktober? Åtminstone till jul. =) Fick även besök av mamma som kom på cykel och så även Ante & Oscar lagomt till fikat. Så det var trevligt.

Jag är trött och sliten just nu. Ändå väljer jag att se på Barcelona och Zlatan ikväll.. tja, jag ska åtminstone börja se, så får vi se hur länge jag orkar.. och vad pysen behagar göra... men eftersom ingen annan är hemma img, så kan jag ta en sovar dag img. Får passa på att vila och sova jag med när Ludvig behagar sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0