Pys-bus!

På eftermiddagen, lagomt när det var dags för Ludvigs eftermiddagssömn, så ringde syster och undra vad vi gjorde. Oscar hade frågat efter Memma hela dagen! Tilläggas skall, att Memma är Emma&Ludvig i samma person...Så jag packade ihop mig och Ludvig och så åkte vi dit. Ludvig somnade i bilen, för att sedan vakna igen 5 minuter efter att vi kommit fram. Han har lite problem att sova när han har Oscar i närheten... efter lite gallskrik så fick jag lägga honom i vagnen och gå en sväng på gården...tog inte många minuter innan det var tack och godnatt. Så medan Ludvig sedan sov i över 1½ timme, så busade jag och stor-pysen med lite av varje. Vi kollade i böcker,sjöng imse-vimse och körde lite traktorer.

Hemma igen lagomt till friidrotten hade börjat. Dagens skräll var alla kategorier Jelena Isinbajevas total flopp i stavhoppet.... men så kan det gå om inte haspen är på!

Img är det återigen dags för förmiddagspass på friidrotten, så då vet jag vad jag och Ludvig kan roa oss mig. =)

Ska ta och vila öronen en stund efter en längre stunds gallskrik, men sen ska jag krypa ner och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0