Ute pyssel.

I morse/natt vaknade Ludvig redan vid 4-snåret, men han har sovit i sin säng hela natten och morgonen! Så jag är nöjd ändå.

Har haft pappa/morfar här under dagen. Vi har målat och fixat. Jag hann rödmåla en bit under Ludvigs förmiddagssömn, men sen är det pappa som har fått agera målare mestadels. =( Det är ju dock inte jag som styr över detta tyvärr, utan en söt liten gofis. =) Vi fick gå in och grädda pannkakor istället och nu på eftermiddagssömnen var det ingen idé för mig att dra på målarkläderna, utan jag placerade mig i vinbärsbuskarna istället. Åtminstone i trakterna av dem. Så nu finns det några liter till i frysen som jag inte vet vad jag ska göra med. Jag plockar av buskarna för att jag tycker det är hemskt att låta de gå till spillo, men jag är inge intresserad av att göra något av dem själv... haha...

Om vädret håller i sig som det är nu, så lutar det åt att jag och Ludvig åker på fotboll ikväll. Skulle tro att M inte hänger på, då han har varit borta på jobbet hela dagen.

Så har vi då fått ett närmare besked. Som sagt, vi tar allt en dag i taget.... men ska börja ta upp de där dopplanerna igen och försöka hitta en dag som kan passa... risken finns ju annars att grabben växer ur klänningen innan... i måndags när vi var till Falun, så hade han passerat 7 kilo...

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fin blogg du har! Lust att följa varann via bloglovin? :)



Ha de bäst!

2009-08-12 @ 19:58:25
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0