Ändrade planer.

Måndag och ny vecka. Hade som plan att ta en promenad över till ishallen för att kolla på M´s kusin, när denne spelar cup här i dagarna två.... det sket sig redan innan vi vaknat. Skulle nog säga att det av tre anledningar inte blev någon match för vår del på förmiddagen...
1. Sovmorgon. Vi var visserligen halvvakna redan vid 6.15, men lyckades somna om tillslut allihopa, sen vakna inte junior förrän närmare halv 10.... grabbarna gick upp och jag slumrade en stund till.
2. Halsont. Jag vaknade idag med rätt så rejält ont i halsen, dessutom har jag lite ont i huvudet...
3. Insnöade. Detta är kanske den största orsaken till att vi förblev hemma. Under natten har det kommit minst 1dm snö och det snöar fortfarande... så vi tar oss liksom inte ut från vår gård förrän vi skottat oss ut.... så att dra ut en vagn i denna snö är ingen idé.

Så vi får allt se hur det blir med hockey för vår del... kommer en match i eftermiddag också tror jag, så vi får se hur schemat vårt ser ut då... först lär M ta sig upp till sin mormor för att låna hem fyrhjulingen och försöka skotta med den....... jag funderar på att krypa ner bredvid junior och blunda en stund till.

Ska ge er en liten bild på rallykalle.=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Sötnosen!

2009-12-28 @ 19:16:32
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0