En kvällstur.

Jag har varit utanför dörrarna, det ni! Tog en liten biltur nu på kvällssidan och hamnade hos mamma och pappa några timmar. Skönt att komma ut och se något annat än våra väggar, faktiskt.

Vid hemkomst blev det pysse dags för junior, (mormor, den nya passar perfekt!) sen började det hela att få honom att somna... det såg ut att gå så bra till en början, men efter att han snurrat runt och knölat och jag lyft upp honom på kudden igen för sjuttioelfte gången, så gav jag upp. Inte så att han var arg och ledsen, han kunde helt enkelt inte ligga still så pass länge att han hann träffa John Blund.... M fick ta över och kämpa kanske 20 minuter han med, innan han somnade vid halv 12. Nattuggla som sina föräldrar. =) Dock har jag lagt om mina vanor... jag och Ludvig brukar gå och lägga oss samtidigt och sen går vi även upp samtidigt, så egentiden, den är när jag sover...

I morgon är det visst nyårsafton, men vem orkar bry sig? Behöver man ens vara vaken vid tolvslaget? Det blir väl 2010 i varje fall? Inga planer finns. Eller jo, vi ska vara hemma och ha en helt vanlig dag och försöka få junior i säng i skaplig tid. Lycka till. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0