Febern håller i sig.

Jag och junior har haft en mysid dag inne, men rätt gnällig och jobbig. Febern håller fortfarande i sig, lyckligtvis är den bara runt 38´c, så i morgon hoppas vi den är borta.

Ludvig har i varje fall somnat för kvällen utan protest, så det är hög tid att jag också går och kryper ner för att om möjligt få några fler timmars sömn i natt.

Jag hoppas på en feberfridag i morgon, så jag och junior kan ta en promenad och få lite frisk luft. M har julfest med jobbet efter jobbet så att säga, så han kommer inte hem förrän "senare än vanligt". Blir en lång dag för mig och L. M är dock hemma med oss hela fredagen!

Ska klicka hem en julklapp till morfar nu, sen blir det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0