Jag hade så rätt!

Efter en halvtimmes sömn igår kväll, så vaknar Ludvig. Det slår nästan aldrig fel. Lyckligtvis tar det inte särskilt lång tid längre att få honom att somna om heller, vilket är skönt. Sen tog han och jag sovmorgon till halv 10 (då mormor ringde och väckte oss!), medan M smygit upp flera timmar tidigare....... stackarn. Så nu hoppas jag att Ludvig är lite snäll på sin pappa och ger honom lite sovmorgon åtminstone en dag av dessa tre som han kommer vara hemma med oss!

I och med att vi sover så länge, så blir hela dagen helt upp och ner. Vi hinner busa och ha oss och även äta lunch innan det är sovtajm igen. Så nu ligger L ute i vagnen efter en kortare promenad och jag sitter här och väntar på att han ska vakna, för då ska vi åka till Nås en sväng och hälsa på. Mormor undrar säkert varför vi aldrig kommer någon gång, trots att jag sa att det blir nog senare på eftermiddagen vi kommer eftersom vi nyss vaknat när hon ringde...

Skulle ha varit ut och sprungit ikväll också, men vi får allt se hur det blir med det. M kommer ju inte hem förrän runt 18 och sen kommer det liiite snö ner och det känns som att det börjar frysa på... så vi får allt se hur väglaget ser ut när möjlighet ges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0