Kalla fredag

Jag tror det var tur vi åkte till Ludvika igår, med tanke på dagens kyla! Hualigen vad vi kommer vara inne idag... bortset från en tur till M´s mormor kanske och en sväng till återvinningen med skräp.

Håller som bäst på att städa och plocka och fixa i källaren och tvättstugan, men Ludvig tyckte det var lagomt kul efter en stund, så jag fick ta en paus och gå upp med honom och busa lite. Ska ta vara på kylan ute och frosta av frysboxen nere idag i varje. Något positivt med kallgraderna... =)

Dagen skall fortsättas med att städa toan, plocka ihop lite här uppe, sortera lite tvätt, fixa lite lunch, sen skulle jag behöva börja klistra i Ludvigs album också som han fick av finaste Ida i doppresent.... men vi får väl allt se hur mycket man hinner...

Dessutom har vi ju tänkt klä granen i år... men inte riktigt än... dock står den längst in i förrådsrummet, så långt in du kan komma i ett hörn och vägen dit är väldigt fullstoppad... så det är lika bra att försöka ta sig dit redan idag... för att vi sen typ kan duscha av den i morgon kväll och klä den på söndag kanske? Tacka vet jag plastgranar!

Just ja, vi hade en vaken och grinig timme i morse/natt också mellan 04.30-05.30....

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag tänkte åka till mormor på fm, Icka följer med.



Kram mamma

2009-12-18 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0