Så här ligger det till...

Dagens besök hos läkaren gick bra. Ludvig flirta som alltid med allt och alla. Stoooora killen har han verkligen blivit dessutom, det är helt klart. 71,5 cm lång och 9,7(!) kg lätt. Det är min junior det. =) Fick dessutom tid till influensados nr 2 och det redan om 1½ vecka. Härligt!

Okej, så här ligger det till gott folk. Jag kommer att göra en helhjärtlig elitsatsning på bollen nästa säsong. Fram till jag börjar jobba åtminstone, sen får vi se hur det går att pussla ihop. Jag kommer att tillhöra en klubb jag aldrig tidigare tillhört, men varit riktigt nära och spela på en nivå (åtminstone är målet det) som jag aldrig trodde jag skulle göra igen. Har jag turen, eller oturen (beror på hur man ser det) så kommer jag att få se de norrländska skogarna igen. Jag får ta allt i den takt som jag klarar av och de kommer inte att stressa på mig något, jag blir redo när jag blir redo....dock har jag gett mig f*n på själv att jag ska vara i form snarare än snarast, det är bara hård träning som gäller för att lyckas, så är det... men fram i april-maj där, då ska jag ta mig tusan vara på g... så det så. Ett försök skall åtminstone göras och sen får vi se hur de går. Eftersom jag antagligen räknas som klubblös just nu, så behöver jag förmodligen inte skriva på några övergångspapper, räcker med att de bara licensierar mig..... men min åttonde klubbtillhörighet är snart ett faktum. Ny adress: Kvarnsvedens IK i div I. Det ni. Dessutom gör min vapendragare i Ludvika och tillika nära vän Jenka, mig sällskap och byter klubb även hon till KIK... och vi båda återförenas med Järngängs-Bengan igen!

Kommentarer
Postat av: Inger

HärligtEmma! Du vet att vi hjälper dig och vi vill gärna åka på fotboll!



kram Mamma

2009-12-03 @ 14:34:12
Postat av: Inger

Stor kille, du var 66.5 cm och 7 kg tung när du var ½ år.



Kram Mormor

2009-12-03 @ 15:50:27
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Förstod att det handlade om något sånt! Vad kul!! Bara att kämpa!

kram!

2009-12-03 @ 16:18:50
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Inger

2009-12-03 @ 21:59:45
Postat av: inger

Har inte heller hittat nåt, du kan väl titta en gång till.



Mamma

2009-12-03 @ 22:00:53
Postat av: Anonym

AAAAAAA vad vi gillar detta!!!!!!!!! GRYMT!! Fan sa vi ska lira i sommar!!! =)

2009-12-15 @ 04:47:40
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0