Så var december här!

Första december idag och med andra ord ett halvt år sedan junior kom till världen! Helt sjukt. Vart tusan har tiden tagit väder? Ludvig är nu ingen liten bebis längre, han är en stor och duktig kille.

Igår spenderade stora delar av dagen i Nås. Hälsade på mormor och morfar i 2½ timme, tills Ludvig slocknade pang bom bara och jag fick klä på honom alla ytterkläder sovandes.... en promenad i byn innan mamma kom från jobbet. Tog sällskap med min morfar till massvaccineringen av Nåsborna.... där jag också slank in och fick en spruta, äntligen! Idag har jag ont i armen något fruktansvärt.... sen kan man väl säga att jag har sovit lite sisådär i natt....

Kommentarer
Postat av: inger

Nu har Livia kommit, den 29/11 kl 22.51.



Mamma

2009-12-01 @ 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0