Snart godnatt

Ska relaxa en kort stund till framför tv:n, sen ska jag krypa ner bredvid Ludvig och mysa.

Då Ludvig hade sovit i över 1½ timme, började känna paniken över hur mormor väntat ihjäl sig på oss, så jag förflyttade en sovandes junior från vagn till bilen och så åkte vi till Nås. Inte en reaktion från junior förrän jag lyfte ur honom när vi kom fram... så han sover i över 2 timmar idag också.. han älskar verkligen att sova ute!

Två timmar bus hos mormor och morfar innan vi styrde vår kosa hem igen för att få i oss lite mat. Dessutom har jag varit ute och sprungit ikväll också! Jag känner mig sååå nöjd. Om man kände efter så var det halt, därför valde jag att inte göra det och bara springa på istället... =) Orken och flåset är det inget fel på... så länge jag håller mitt tempo vill säga... annat lär det bli när det är tempoökningar och ändringar som gäller, men den dagen den sorgen.... såg nyss att första träningen är klockan 19.30... inte så bra kanske, med tanke på att jag inte är hemma förrän tidigast 22... och då ska helst junior sova, så det kan bli en tuff start för M om vi inte fått in en bättre rutin innan dess..... Lyckades dock nästan att få honom att somna direkt i sängen ikväll också... men bara nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0