Tillslut vinner John Blund.

Efter tappert kämpande, dvs femtonminuters protest och skrik, så somnade tillslut Ludvig (av utmattning??) i sängen igen! Tredje dagen på raken nu som vi inte bär honom eller som han inte äter/gosar så han stupar.... visserligen i vår säng, men på nå vis så känns det okej ändå. Jag vet, det bästa hade varit att få honom att somna i sin säng nu, så slipper man det jobbet sen...men med tanke på Ludvigs vill-inte-sova-för-natten, så känns det helt okej att han sover i vår. Det är ju liksom ett steg i rätt riktning att han kan somna av att ligga i sängen.... det underlättar också en hel del om han kan göra det, när jag kommer vara borta var och varannan kväll från nästa år...... dock räknar jag ändå med att han är vaken när jag kommer hem om kvällarna, men om han skulle få för sig att somna före 21 någon kväll menar jag.....

Ska ta och läsa lite bloggar här lite snabbt och sen göra grabbarna sällskap hos John Blund. Är inställd på att L kommer vakna till om kanske 20 minuter eller så....

I morgon är det torsdag och vi har en lång dag att spendera tillsammans jag och L. M har möte så han måste upp vid 6, sen har han klippning så han är inte hemma förrän runt 18 kan jag tro... mat, bus, promenad och sova kan jag tro står på schemat.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0