En skadad sambo.

Vanligtvis så brukar M inte komma hem förrän runt 18.30-tiden på onsdagar, då de spelar innebandy med jobbet i Falun till 17... fick ett sms här för ca 20 minuter om att han var på väg hem, för han hade "dragit ryggen sned" igen.. och kunde knappt gå.... Stackarn... så det blir att hoppas att kiropraktorn har någon tid åt honom img, annars kanske jag lär ta honom akuten direkt....? Allt bara fortsätter liksom..... blir så trött... aldrig ska något bara få vara bra.

Skulle ha tagit en promenad hade jag tänkt, men jag känner mig lite sliten och hängig, så det blir ingen. Får dessutom inget sällskap efter som M nu är lite justerad, så nja.. det får bli en annan dag. Ska stoppa lite mat i magen istället och bara sitta och dega i soffan.

Idag har jag döpt krabaten i min mage, han/hon kommer fram till sin ankomst, gå under namnet Liten. En sisådär 111 dagar kvar tills Liten beräknas entra världen.


Kommentarer
Postat av: Inger

Ta med dig försäljningen när ni kommer.



Mamma

2009-02-04 @ 17:41:35
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Biljetterna är i säkert förvar. Hälsa M att han ska krya på sig.



Mamma

2009-02-04 @ 18:02:43
Postat av: Carro

Vad är det för underkläder du skrev om i senaste inlägget och vad är det för priser?

2009-02-05 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0