Karta och kompass?

Hur mycket snö har det inte kommit under natten egentligen? Och det fortsätter dessutom att vräka ner... bilen är översnöad, trappen är borta och det är vitt vitt vitt överallt... blir så less. Behöver dessutom ta en promenad till affären för att komplettera dagens lunch lite... så behöver man leta tag på karta och kompass för att hitta dit?

Somnade i sängen vid halv 11 snåret igår, sen har jag inte sovit alls lika bra som i fredagsnatt. Varit upp några ggr och varit på toa, druckit vatten och lite sånt.... M sov som en stock vad jag har kunnat se, så när klockan var typ 10.45 kunde jag inte ligga still längre utan bestämde mig för att ge upp och gå upp. Inte går det att smyga sig upp heller, för ag ligger in mot väggen och måste klättra över fotänden för att ta mig ur... och han vaknar alltid när jag reser mig upp... men det var väl på tiden iaf.

Dagen kommer antagligen bestå av lite snöskottning (åtminstone för M....), lunch, se Anja köra ur för 3:dje gågnen i rad, hämta min bil i Nås, M spela bandy och sen Beck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0