Lördag 7 mars.

Gårdagskvällen bestod av taco-kalas för pappa, men familjen och farmor. Anton var på match så han saknades. Åt tacos tills vi sprack, för att sedan avsluta det hela med kladdkaka. =) Vid 21-tiden följde jag och M med mamma och pappa när de skulle skjutsa hem farmor. För att slå två flugor i en smäll-så fanns en förhoppning om att farmors granne, Moster-Karin som vi säger (fast hon är egentligen pappas moster....) skulle vara vaken och kanske ville kolla Newbody-katalogen. Hon ringde för några månader sedan och undrade om jag sålde något då, för hon ville ha igen... och både och hon maken var vakna. Satt vid köksbordet och lyssnade på "Gangs-radion". Slutade med att Anders tog fram Jägern och bjöd M på en jävel... och efter ett tag ringde han över även mamma, pappa och farmor. Så vi blev kvar hos dem till klockan nästan var tolv.... så grabbarna fick lite wiskhy och jäger. Så Emmson blev chaufför hem.

Blev även bus med Oscar under kvällen.... går fort när han kryper, men gå själv vill han inte riktigt än... men det har gått framåt för nu kan han iaf ta och gå några kliv om man håller i honom, förut sa det bara pang bomm när man försökte och han var nere på knäna och kröp iväg... gosungen!

Så gårdagskvällen slutade med sängdags runt 01 snåret. Sen vet jag inte hur trött jag har varit, för jag sov konstant till halv 9 då jag vaknade första gången (!), jag har inte ens hört snöplogen i natt/morse!!!!

Har börjat dagen med att starta en tvättmaskin, som säkert nu väntar på att bli hängd... dammsugit huset, ätit frukost och bakat en kladdkaka..... som jag bara den svalnat ska garnera med vit choklad.... så vi får se hur resultatet blir under eftermiddagen...

Ikväll är det melodifestivalen igen. Spännande startfält känns det som, bara massa kända artister. Så man kanske har ro i kropp och själ och se hela tävlingen idag??? Om två veckor finns jag på plats live, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0