Lördag here I come!

Har sovit rätt kasst i natt, men har ändå sovit, så jag är nöjd ändå. Vid kl 10 fick jag nog och steg upp, då fick M göra som han ville om han ville vakna eller inte... började med tvätthögen och byta av sängkläder direkt... varför vila när man man kan dra igång direkt? Ska ta och hoppa i duschen nu för att göra mig redo för dagen, sen lite frukost på det. Sen är dagen fri.

M kom med förslaget nyss om vi skulle göra någon fiskgratäng...... Hmm... fisk kan jag väl äta, men fiskgratäng, nej tack.

Blir att hejja på Kalla i eftermiddag, sen dras det nog iväg till Ludvika efter det. Umgås lite med Jenka först, innan det blir mat (pizza+) med laget innan vidare färd till klubbstugan som det verkar för lite festligheten. Kommer bli trevligt. Jag träffar dem ju inte så ofta för tillfället... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0