Lördag.

Lördagen har spenderats med att dammsuga & våttorka golven, blandat med skidåkningstittande. Rätt boring att städa, men ibland måste man liksom. Finns inga val. Och blandat med lite sport så funkar det bra. Dock blev ju varken skidskyttet eller längdåkningen särskilt spännande ur svensk synvinkel.... att det skulle gå käpp-rätt-åt-fanders på skidskyttet var ju mer än väntat. Jag fattar inte varför de ens ställde upp med ett lag, varför inte spara krafter på Aco och Helena till img? Å Charlotte Kalla var ju aldrig med i matchen.. synd.

M har planterat om lite blommor, men lär nog fortsätta med det img när han kan få hjälp av mamsen sin... eftersom han vet hur icke-gröna mina fingrar är, och föredrar plastblommor, ber han mig inte ens om ett försök att hjälpa honom... han vet nog att det är rätt onödigt, det ger honom bara mer besvär. Haha, men sånt är livet. Man kan inte vara bäst på allting.

Klockan har precis passerat 15, och vi ska försöka fixa lite lunch att äta. Kyckling och pommes får det blir. Så vi står oss hela kvällen lång. Vet inte riktigt när vi ska bege oss av ikväll, men skulle tro någonstans runt 17.30.... och det är samma problem och funderingar som alltid när man ska till Ejendahls, hur mycket kläder behöver jag ha på mig.... hmm...

Hoppas ni får en trevlig kväll allesammans vad ni än er tar er för... själv ska jag försöka att ha det toppen och njuta av lite skön musik. Ska ladda kameran, ifall man får knäppa lite kort undr kvällen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kolla på bloggen Juni o Cola på mina länkar så får du en titt från Melodifestivalen, fina bilder.



mamma

2009-02-21 @ 15:18:45
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Du borde se den nån gång =)

2009-02-21 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0