Mästarnas mästare.

Mitt favoritprogram alla gånger är Mästarnas mästare. Sååå klockrent. Så härliga personer! Dessutom börjar det hetta till nu, när tävlingsmänniskorna börjar komma på att de ska bilda pakter. Vill aldrig att programmet ska ta slut.

Idag var det skönt att vara hemma redan vid halv 5 ungefär. Gårdagen var riktigt seg, så idag skulle jag bara hem och göra absolut ingenting! Jo, svara på lite tradera-mail frågor om några jeans! Och dessutom så är jag på väg att bli av med ett par shorts och ett par byxor iaf.... visserligen inga summor att prata om, men jag blir av med grejer!

98 beräknade dagar kvar till Liten beräknas kunna komma till oss. Helt sjukt, antalet dagar är inte tresiffrigt längre!

Och Faster Britt, vi mottager mer än gärna allt som erbjuds och vills bli av med... i princip allt iaf... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0