På språng....

.....ut i shoppingvärlden är vi.... väntar bara på att M ska äta klart och bli klar...
Vi siktade på att komma iväg klockan åtta, men både jag och M själv vet vid det här laget att det slutar allti med att den blir kvart över..... av någon anledning så är det mer en regel än ett undantag,... visst blev det rätt nu? Och vem av oss som inte är klar i tid, det behöver jag väl inte ens nämna? =) Själv hinner jag som mest på morgonen de få minuter jag är uppe innan jag lär åka.... som nu, har jag tom slagit på datorn för att se om det finns pengar på M´s kort så vi klarar oss idag.... andra dagar inann jag åker till jobbet kan jag tex dammsuga, plocka ur diskmaskinen... och då är jag vaken en halvtimme innan jag åker + att jag klär på mig och äter lite rostade mackor... jag är effektiv.

Dagen idag kommer bli super! Göra slut på massa pengar..... yeah!



Förresten, i torsdags innan jag la mig så såg vi på sporten, och då slog det mig, det är vinter-OS nästa vinter! Ni vet vad det innebär va? Konstiga tider när det går på andra sidan jordklotet, men vad gör det, när man är mammaledig???? Det första kommentaren till detta som M hade var: "bara så du vet så tar jag semester då".

Ha en bra alla-hjärtans-dag gott folk. Men kom ihåg, det är lika viktig att vara lika kärleksfull alla andra dagar också och inte bara idag.

CARPE DIEM.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ahh då hänger jag med! Smart att kunna byta hus sådär! nu önskar man ju att man köpt en 3a i allafall, skulle vara skönt med ett "extrarum" faktiskt..men men! hopps ni haft en bra shoppingdag! kram!

2009-02-14 @ 22:48:53
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0