Skönhetssömn, nej du...

La mig och vilade för ett tag sedan, ja efter att jag satt och skrev här sist, men inte somnade jag av något heller... inte det minsta. Jag återhämtade mig åtminstone med att ligga still och vila, men hade gärna tagit några minuters sömn..

När M kom hem så sa han att det var en bra match senare ikväll på tv också... Spanien-England... så då lär vi nog se första halvlek av den också.. och jag menar, jag somnar ju ändå inte, så då kan jag lika gärna se en halvlek och gå till sängs vid 23 snåret.... dock en låååång dag på jobbet img, men sånt är livet. Jag får sova på söndag, eller något.

Ser på semestersvenskar nu, man blir så avis på alla som är i Thailand just nu och har det hur bra som helst.... fast ändå lockar inte just Thailand mig så speciellt, jag skulle hellre resa till typ Hawaii, Mauritius, Barbados, Maldiverna eller något sånt ställe....

Jag har lite små ont i ett revben. Någon Liten som ligger och trycker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0