Sliten.

I natt sov jag bedrövligt. Det sägs att det även var eller är fullmåne. Många människor sover dåligt när det är fullmåne, men jag har aldrig haft några problem med det förut, så tveksam om det är det denna gång heller. Bättre lycka i natt istället.

Varit lite halvseg hela dagen, men tog mig igenom en jobbardag. Hade lite tur att alpina-VM gick på svt 2 idag samt att text-tv:n inte ville vara med idag... inte för att jag har kunnat följa åkare för åkare direkt, men jag har iaf haft tv på...

Skickade en förfrågan till broder om han kunde och hade lust att köpa pellets åt oss under veckan, om han hann dit innan de stängde.... slutade med att han drog till Vansbro på stört och köpte en pall.... nog för att vi hade lite kvar, men såååån panik var det kanske inte. haha. (kom på vi ska ju till Mfjd på onsdag, så vi kunde köpt några säckar då...) Men nu har pappa levererat den sista biten till oss iaf, så han och M har konkat en sisdär 52 säckar.... Så tack snälla broder och papsen! Bara att betala och göra rätt för sig snart...


Dags att fixa käk, sen 90210!

Kommentarer
Postat av: Inger

Pengarna på kontot.



Mamma

2009-02-09 @ 19:55:30
Postat av: Inger

Förskott på arvet.



Mamma

2009-02-09 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0