Stiltje i hjärnan.

Idag vet jag inte vad jag ska skriva. Annars brukar det bara rulla på och komma från ingenstans, men idag är det låst. Det kommer ingenting ur mig.

Imorse hade vi besök av tjejen som skall vikariera för mig under min ledighet. En tjej i min ålder som nog ska kunna passa in bra och ha koll på damerna och se till så kontoret står kvar när jag återvänder... bara hoppas hon blir kvar under hela tiden, vilket jag inte är helt säker på.. känns som att kommer det en tjänst så kommer hon söka den, när hon ändå lär någon annanstans nästa höst, men not my problem.

Varit ute och tagit en promenad i kylan. Visserligen betydligt varmare än de -16 det var i morse, men ändå kallt.... när kommer våren och när blir det grönt?

Mästarnas Mästare är det bästa tv-programmet som gjorts det senaste seklet. Så klockrent. Sånt gillar jag. Ser på inspelade Top M nu, sen är det läggdags. Sov inget i natt heller, så jag känner mig än mer sliten....

Img är det dags att besöka barnmorskan igen. 4 veckor sen sist, helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har nog inte fattat riktigt att ni ska flytta? ska ni inte bygga ut? eller ska ni flytta till ngt annat hus?? ja vi måste hälsa på varann!!

2009-02-10 @ 21:41:33
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0