Utmanad!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du? 168 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ekonomiskt oberoende
3. Vad pluggar du? Nada, har skjutit upp de sista 15 poängen på obestämd framtid.
4. Har du långt hår? Jadå, skapligt. Det  ligger långa hårstrån överallt iaf..
5. Vilken hårfärg har du? hmmm... svårt att säga, "Tet´s blandning" =)
6. Sminkar du dig? Never.
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svart
8. Har du kysst någon idag? Nix, har inte mer än vaknat än.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? ja
3. Hur många syskon har du? två
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Något i stil med "ha så kul i morgon"
5. Hur många ställen har du bott på ? 6, kan det stämma? Nås*3, Västerås*2, Björboland
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen direkt, sen har väl alla olika dagar. Min bror har för det mesta alltid rätt.
7. Vilken familjemedlem är snällast? De är underbara allihopa, men Saga är nog ändå den bästaste, min bästis!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Min bror hjälpte mig köpa pellets, men det räknas nog inte? I övrigt är det nog förra helgens promenad, med M, mamma, pysen, och syster...

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? För någon helg sen då jag besökte Maserhallen och kolla fotboll.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hmm.... Lissel???
3. Har du kysst nån kompis? nix.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem känner dig bäst? Jag själv.
6.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Frågas de så skulle jag nog svara, men jag skulle nog inte påtala det själv först.
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, jag har en egen vilja.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Varför skulle jag behöva?
2. Klä dig annorlunda? -
3. Vara dig själv? Det är så här jag är!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ja
6. Pierca dig? Nix, räcker med hål i öronen, men har heller aldrig örhängen i...
7. Ha sex på offentlig plats? verkligen inte
8. Vara omogen? Ja, säkert.
9. Äta småkryp? Never!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? i torsdags
2. När var du på semester senast? okt/nov på Gran C
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit och rosa
4. Är ditt hår tråkigt? Till och från, oftst raaaaaakt och platt...
5. Vem såg dig naken senast? jag själv
6. Hur ofta duschar du? varannan dag typ, nu tränar jag ju inte varje dag...
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Det vet jag inte, någongång när jag kommit hem från festivalen skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du har bott på 3 ställen i Nås, så att du vet! =)

2009-02-21 @ 18:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0