Äntligen fredag!

Somnade som en stock igår kväll, dock lite senare än tänkt, men ändå i helt ok tid. Sov hur bra som helst, men som synd var så ringde ju klockan även i morse. Fredagar brukar oftast innebära att jag och M samåker, och då behöver han vara i Blge senast halv 9, så han får lite frukost... så det leder i sin tur att vi får åka lite tidigare än vanligt, och att jag kommer på plats på mitt jobb en stund före min egentliga början.

Men en dag på jobbet till ska jag överleva utan problem, sen får jag lite helgledigt.

Blir en sväng till Nås direkt vi kommer hem, för att hämta lite pellets och lasta in hemma... ifall det blir kallare igen...

Hörs nog till kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0