Back home.

Så sitter man här hemma i sin egen soffa igen. Skönt på något sätt. Varit lite trött och sliten under kvällen.

Förmiddagens match var inte ett dugg spännande, men som förväntat ganska kall. Vad slutade matchen, 19-3 till Björbo eller något sånt.... men det visade sig att 2 av mina tremänningar var med VAIK och spelade.

Runt 14 kom syster och Anton och vi drog oss mot Leksand. Blev lunch på Bosporen, med nordens godaste pizza. Blev kalasmätt. Jag var nog även den enda som inte länsade tallriken av oss, men det fixade Anton till utan besvär. =)
Matchen vi såg var ingen vidare match. Domaren var värdelös och Leksand var inte mycket bättre... Borås däremot var riktigt bra. Slutade till slut 4-3 efter förlängning till Leksand, men Borås ledde ett tag med 3-1...

På vägen hem tog vi lite byvändor och kollade in massa hus... hemma runt 21...
nu har jag och M slagit på en film, får se om jag somnar eller om jag kan hålla mig vaken hela tiden.. jag kan som vanligt inte lova någonting!

Eventuellt att det blir en shoppingvända img också med mamma, syster och pysen. Det visar sig.

Tack och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0