En shopping tur.

Har tillbringat dagen på kupolen med mamma, syster och så pysen. Måste säga att pysen klarade dagens alla shopping-timmar galant, för han började lessna ut först i bilen hem!

För en gångs skull så fick vi rätt många kassar med oss hem också, hör inte till vanligheterna direkt... lyckades till slut hitta ett par jeans också, inte illa! Sen lite "bra-att-ha-snart" grejer för halvapriset på Kid! Men framemot slutet av dagen så gjorde fötterna rätt så ont... Positivt var iaf att det var relativt lite folk ute, så det var knappt några köer alls!

Har bytt sängkläder sen jag kommit hem och slagit igång en maskin, ska även ta en runda med dammsugaren, så kan jag iaf säga att jag har gjort något vettigt denna helg.

Innan vi åkte på fm, så hängde jag ut sängkläderna på vädring... och vips så åkte jag kana och satt mig på rumpen... lyckades även, eller mer kanske försökte ta tag i räcket samtidigt, men jag kled bara av, så jag fick mest ont i handleden faktiskt... lite små blå, men det är lugnt ändå. Inga större skador skedde.

Img är det måndag igen. Ny vecka och nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0