Jag är en riktig hyll-länsare!

Snart står det inte på förrän maten står på bordet. Ikväll serveras det tacopaj! =) Mums.

Har varit full fart sen vi kom hem. Strax efter hemkomst kom mamma och pappa med släpvagnen full med pellets, sen bara den kommit in i källaren, så blev det en tur till Nås och Precent. M behövde en försenad julklapp till sin bästa kompis, och jag ville komplettera min kron-samling.. ska visa er bilder bara jag orkar plocka upp dem ur påsen och ta fram kameran... men jag ska försöka ge er en bild under kvällen.... Av någon anledning, jag vet inte varför, men lyckas jag allt för ofta och typ alltid tömma Precents lager på en viss vara... jag menar, just det som jag tänker köpa, är alltid det sista hon har på lager, så efter att jag har gått gapar hyllorna tomma. Nu är ju detta inget problem för Susanne på så sätt, för hon får plats att ta in lite nytt... men själva principen liksom... alltid jag.

Ska ta och skära lite sallad nu och bänka mig framför tv:n. Lurt att man lär se på Let´s Dance för en gångs skull ikväll,  få se på galningarna som ställer upp...

Planerna för morgondagen är hockey. Filip har match mot Vansbro här hemma redan 10.15.... så det känns som vi lär ta oss dit för att se på honom... så klockan lär nog ställas för väckning.... och eftermiddagen kommer bestå av mat på Bosporen med syster och Anton, samt match i Ejendahls mellan Leksand och Borås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0