Let´s dance.

Av någon anledning, så sitter vi för andra veckan i rad och ser på Let´s Dance. Inte för att det är något direkt favoritprogram på så sätt, utan mer för att vissa människor som deltar är så himla crazy, knasiga, töntiga och cooola. Jag menar, Hasse Aro är kanske inte den bästa dansaren just nu, men han är ju så härlig som person. Han kan verkligen säga precis vad som helst. Han är stört skön. Hasse A. Sen finns det ju några stycken som man skulle klara sig utan, och som det inte gör så mycket om får lov lämna programet. Jag nämner inga namn nu, vi får se efter utröstningen vad svenska befolkningen tyckt. Jag röstar inte.

Har tagit en kortis promenad, ätit mat och suttit still i soffan. Nä just ja, jag har städat huset också! Har dammat och dammsugit, samt strukit bort klädhögen! Känns så brrrra. Jag menar, lika bra att göra det direkt när man kommer hem på en fredag, så slipper man ju göra det under helgen! Jiiiiippppiiii!

Ska se på lite eftersänd skidåkning efter det här och sen tror jag det är läggdags. Både lördag och söndag skall bestå av sovmorgon! Som jag längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0