Lördag 31 januari.

Nyss hemkommen från Blge. Sett på fotboll hela dagen och fått sån träsmak i baken att det nog kommer ta en månad innan den mjuknat upp. Ändå ser det ut som jag åker dit img igen. My team tog sig vidare till semifinal, som då spelas i morgon eftermiddag... så man lär ju ge sitt stöd, + att Bengt kommer finnas på plats vad jag har förstått då!

Har direkt jag kommit hem tagit tag i städningen. M har fixat och trixat medan jag varit borta, så jag lär dra ett strå till stacken jag med.... byta sängkläder och dammsuga + plocka ihop.... finns ett litet problem bara.... våra sängkläder sitter ute vid M´s föräldrar på vädring, vilket de gjort i snart 4 timmar... och jag har ingen nyckel så jag kan ta mig in, och M är inte hemma... och jag vill gärna att de ska ha tinat upp tills jag ska sova.... hmm... kanske får stamklättra upp längs "pelarna" till balkongen... vore något det...

Ska kanske ta och ta tag i strykhögen också som ligger i botten av min garderob och tar plats... det tråkigaste är att det mest bara är M´s tröjor.... och det är inte det roligaste jag vet... men tillslut kommer man ju till en gräns när det inte får plats mer....

En lugn kväll på hemmaplan ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0