Tröööööööött.

Har varit en lång dag som gått i hundra knop. Längesen det var så skönt när klockan närmade sig 18 och vi kunde packa ihop för dagen. Lite halvt kalabalik nästan idag. Sjutti-saker på gång samtidigt och inget blir klart, skapar kaos och orda i korgen, minst sagt. Men, det kommer en dag img också då man får försöka städa upp...

Gårdagen slutade inte allt som jag planerat. Hade tänkt mig en kväll i soffan framför massa tv i min ensamhet, men så blev det inte. När mamma och pappa fick akut-utrycka som barnvakter, så gjorde jag mig en tur dit jag med, så det blev lite bus med pysen innan han skulle sova. Hemma runt halv 10, så då började jag se massa program, så det blev läggdags vid halv 12 snåret. Inte så värst trött idag ändå.

Dock har jag planer för helgen som gör att jag måste upp "tidigt", åtminstone ha klockan på ringning så jag kommer i tid... så jag vet inte riktigt när jag skall sova ikapp eller sova ut. men man har väl framtiden på sig ändå. Ska antagligen spendera helgen i Blge med att hejja på mitt lag när de ska spela en inomhuscup... kommer kännas konstigt att inte vara med själv på plan, men sånt är livet. Man får se vad framtiden har att erbjuda. Kanske blir en heldag på lördag vad vet jag.. tror vi spelar runt 10 och 13, sen är det färdigt för den dagen, går man vidare är det mer matcher på söndagen... sen är det massa herrlag med också, så det blir kanske att kolla på några sådana matcher också. Om vi går vidare till slutspelet, så kanske det finns en chans att man får träffa Bengt också och prata lite skit!

Lutar åt en sväng till Insjön img efter jobbet för att kolla efter en eventuell overall åt pysen.

Tack och godnatt för idag. Lite tv tittande, en smörgås och sen läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0