.

Jag kommer inte på vad jag ska skriva. Det står helt still. Verkligen. Är det nu jag har bloggtorka?

Efter jobbet idag så skulle jag ta en promenad hemåt, och sen skulle M hämta upp mig längs vägen... bara det att M hamnade mitt i en olycka och blev lite försenad... så min promenad blev varianten längre på typ en timme.. men det gjorde detsamma för det var skönt väder och bra musik i öronen. =)

Andra dagen i rad som vår brevlåda var överfull..... brevbäraren måste ju tro jag är galen... haha.. men sånt är livet. Jag tror att det här var sista paketet som jag väntat på iaf...

I posten låg även info från posten om att vi under våren skall få nytt postnummer. Varför liksom, vad är det för fel på det befintliga?

Sitter och ser på 90210 från igår. Jag får så ont i magen, alltid ska det finnas någon elak svartsjuk person som ska förstöra det fina och vackra. Bara hoppas att det löser sig till slut......

Och vädret, jag hade en liiiiten förhoppning om att denna säsongs sista snö hade fallit... jag vet, chansen till det var väl minimal men den fanns ändå där. Tjii fick jag. Typ 1 dm senaste dygnet eller något? Jag blir så less och bitter. Bara massa besvär. Bara massa jobb. Och inte kan jag, ja inte får jag göra något åt det heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl fint. Såg ut som riktiga gubbar. Vanligt bomullstyg, bra pris om det är med moms.

Det kanske finns mer att handla. Vi får kolla.



Mamma

2009-01-20 @ 22:15:58
Postat av: Carro

Jaa, jag är oxå less på snön. Nu vill jag ha sol och värme!

2009-01-20 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0