Kaos!?

Jag och Ludvig somnade igen strax före klockan 9, sen sov vi till nästan 11... trots att det var full aktivitet med att byta köksfönster... jag lovar att det small och bankades rätt saftigt, men är man trött så är man liksom. =)

Svärmor bjöd hela bunten på köttbullar och potatis idag, vilket var en himla tur. Vårt kök är upp och nervänt och inte direkt dugligt och hyggieniskt för att äta... men för att se det från den positiva sidan, så blir det efter detta rejält städat. Hela vårt hus för den delen är ett enda stort kaos och rätt dammigt och smutsigt, men samtidigt gör det ingen skillnad om vi städar just nu, för det är likadant direkt ändå annars.. så man får hålla undan det värsta med dammsugaren så länge. Jag skulle verkligen behöva börja plocka ihop lite grejer, men har varken plats för det eller något att stoppa det i... dessutom försvann fönsterbräda nummer två idag, så nu har vi överflöd av blommor tills allt blir klart... och ingen direkt yta att ha dem... så kaos var ordet.

Det regnar i stort sett hela tiden ute. Jag som satte på en tvättmaskin med sängkläder. Grattis liksom och lycka till att få dem torra. Fick hänga upp det i tvättstugan tillsammans med allt annat som huspereras i just tvättstugan just nu.... så det är väl torrt framemot måndag skulle jag tro.

Ludvig har somnat i sängen, efter att ha varit gnällig nästan hela dagen. Tror att han har lite magknip, då han inte har bajsat sen i tisdags... stackars liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0