Ny vecka.

Så var det måndag igen och vi har en ny vecka framför oss. M har två semesterveckor kvar, så än finns det tid att snickra och arbeta. =)

Vi har haft en bra natt där vi sovit som stockar allihopa tror jag. Dock har jag vaknat två gånger av att Ludvig har legat på sniskan på kudden... Vi gick upp strax efter 9. Åt och badade och gjorde oss klara för dagen, som vi egentligen inte har några större planer för. Skall snickras en stund kan jag tro. Jag och Ludvig har precis tagit oss en promenad, så nu sover han så sött i vagnen. Frågan är dock bara hur länge... om jag hinner börja med något projekt eller inte.. skulle behöva måla lite, stryka lite tröjor, läsa tidningen, pyssla med annat.... så hmm.. vad ska jag börja med? Jag tror jag tar strykningen, för den är alla gånger det tråkigaste!

Idag är en stor födelsedags-dag! Kusin-Ida fyller femton och Jon blir tjugofem. Stort grattis till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0