Äntligen fredag!

Det tycker nog iaf M vid detta laget... för i natt eller kanske snarare tidigt i morse så har vi inte sovit så bra någon i familjen... Ludvig har varit vaken fram och tillbaka mest hela tiden känns det som och vi har ätit med de där 2 timmar intervallerna igen... man hinner ju knappt lägga huvudet på kudden förrän det är dags igen känns det som... Sen vaknade både jag och M av att L var så där tät i näsan igen som alltid när vi sover... och nu har lillgrabben lärt sig vad som händer vid detta läge, dvs M försöker spruta i lite renässans i näsan på honom, vilket han inte gillar direkt.. så han stretar emot bra och så är han ur stark också.. så det är ingen lek må jag säga... men det blir bra bara vi bråkat klart... Sen är det frågan om det inte varit lite magknip med i bilden också, för han har bara knytt och knölat flera timmar... så sen halv 7 ungefär när M åkte till jobbet med sin pappa så har vi varit vakna.... =( Dock har jag fått honom att slockna i bilstolen nu, så jag lär nog lägga mig i soffan en stund jag med...

M och svärfar skall till Byggmax idag efter sina jobb och inhandla massa material.. så vi får väl allt se när de tar sig hemåt idag... själv ska jag då med all säkerhet sitta bänkad vid tv:n vid 18-snåret och kolla på fotboll. Var så säkra.

Vad resten av dagen har att erbjuda, det återstår att se. Man får ta dagen som den kommer och planera den så lite som möjligt, fast en promenix skulle sitta fint.

Helgen kommer med all säkerhet att bestå av snickrande och donande här ute... men svärmor undrade om de inte skulle ta en semesterdag img lördag om det var fint väder... kanske att Dammsjön med ett bad lockar någon? Får väl se vad som händer och sker. Jag ska varken snickra eller bada, så jag tar inga beslut. Det är arbetarna själva som får bestämma.


Kommentarer
Postat av: Emma

Toppen! Hör av mig när jag kommer hem igen!



kram!!

2009-06-26 @ 12:13:29
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0