Blombud.

Natten som var, var faktiskt väldigt bra. Dessutom höll vi på att sova över i morse. Skulle ju ta ur stygnen vid halv 11, så vid 9.40 fick jag slänga mig ur sängen, fixa ordning mig själv och slänga i mig en macka. Sen väcka Ludvig och försöka få honom att äta, vilket inte gick, så lillgrabben fick förbli hungrig ett tag.... så när jag äntligen var klar sen så slukade han maten i typ 45 minuter!

Gick bra att ta ur stygnen, eller det var snarare stift som de stiftat ihop mig med... 13 st.... sved lagomt skönt när de plockades... men såret såg fint ut, och jag fick det lite omlagt, sen ska jag dit om en vecka igen och ta bort "skyddet" så ska det vara läkt sen... rätt så bra iaf..

Haft besök på eftermiddagen av min farmor, faster och kusiner. Fick lite paket och blommor och hade det trevligt. Tack ska ni ha! L sov när de kom, men vaknade till liv lite åtminstone innan de åkte, så de hann iaf gosa lite med honom.

På kvällen blev vi så rastlösa att vi slängde in oss i bilen och tog en tur... hamnade hos Oscar som var ensam hemma med sin farmor och faster. L sov sig genom hela besöket som vanligt. Syster kom hem sent från jobbet, sen kom även mamma och pappa förbi när de var på väg till oss... så när det var läggdags för Oscar drog vi hem till oss..

På byggsidan så har det i dag stått helt still. Inga snickare har varit här, eftersom regnet i princip har öst ner hela dagen... så än finns det inget tak på...

Dags att se vad L säger, om han ska äta en gång till eller om vi ska sova en stund...

Godnatt.


Just ja... rubriken ja... fick blombud idag! Från mina arbetskamrater... Tack snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0