En regnig lördag

Till slut så kom väl så regnet igår eftermiddag/kväll och som det regnat. Jag tror det har öst ner konstant sedan dess... för än regnar det ute. Så vad denna dag har att erbjuda, det vette katten. Var ju tänkt att grabbarna skulle ta ner tegelpannorna och lite sånt idag, men det är uppskjutet tills img, få se då vad vädret säger.... men det kanske blir ett besök av IdaPida under dagens lopp kanske iaf, när hon äntligen är hem på lite kalas från storstan... minns inte ens när det var vi träffades senast.... =(

Jag och L bökade återigen i natt innan vi kunde sova. Halv 1 slocknade vi båda två rätt utmattade. Ska vi aldrig komma i säng före kl 00.30 unge man?  Fattar inte varför det är så svårt att få ro när det blir kväll/natt, för på dagarna är det ju nemas problemas att sova.... hur som helst så bestämde vi oss för att testa att ha honom i vår säng igen, få se om det gick bättre. Så jag och L har delat madrass hela natten lång. Väntar på att få en leverans från ikea nu med nya madrassen... fast jag lär beställa nya lakan också först innan den går att använda....

När vi väl somnade, så sov vi ända till klockan var 04.20! Strax efter 5 var vi klara att sova igen och denna gång sov vi som två stockar fram till efter 8.... så bara vi kommer till ro och somnar för natten, så sover vi hur bra som helst...

Inte verkar det bli någon marknad för oss heller... vi får nog dra täckena över huvudet och vila hela dagen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0