Inga planer, men ändå fullt upp.

Igår tror jag Ludvig var vaken från det att M kom hem från jobbet i 17-tiden och fram till han till slut stupa vid midnatt... trött måste han ha varit, men det var något som inte var som det skulle. Antagligen värmen. Tog en kvällspromenad till och med när solen lagt sig lite, men han somnade inte. Sen höll vi på trilskades hela familjen innan vi hela bunten träffade John Blund vid midnatt. Optimisten här sen då tänkte att eftersom han nu inte sovit såå mycket under dagen och varit vaken länge, så måste ju klockan bli 3 åtminstone, kanske halv 4 innan vi behöver vakna igen....Pyttsan heller. Strax före 02 redan tyckte grabben det var dags!

Tog däremot sovmorgon idag med, så vi kanske har tagít igen oss en del av det vi förlorade igår. Ser ut att vara ljuvligt väder idag med,  men jag har ännu inte varit ute. Ska kanske gå och kolla om posten kommit, annars gäller det att försöka få så behaglig temperatur inomhus som det bara går.

Får eventuellt besök här under eftermiddagen av Bengan. Trevligt trevligt. Dessutom ligger Ludvig i sin säng och sover, så jag kanske borde skynda mig att steka mig några pannkakor? Dessutom så tittar Jon förbi med lite cellplast efter jobbet... (fråga mig inte vad det är för något, men är något vi ska ha iaf....) + att svärmor fyller år idag också, så vi skulle ha varit dit och överlämnat lite paket, men det får bli på kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: Carro

Att sova i kapp är inte att tänka på de närmaste 18 åren :P Fråga mor och far min!

2009-06-30 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0