Jag förstår inte.

Jag och Ludvig började dagen med att ta lite sovmorgon. Sen skyndade vi oss att äta och klä på oss, för att sedan åka till Nås och hälsa på min mormor och morfar. Blev ett uppskattat besök som alltid. Dessutom kom syster och Oscar förbi där efter sitt besök i lekparken. Vi åkte sedan hem till mamma och pappa (fast det var ju bara Saga hemma men ändå...). Oscar skulle äta, så vi hittade lite rester i kylskåpet vi med, så vi blev också mätta. =) Tog en promenad, men det tog ett tag innan grabbarna somnade, fick t o m lov stanna och ge L mat för att han skulle bli nöjd....

En stund efter promenaden så kom mamma hem, så då blev det ytterligare en liten promenad över till Precent. Blev kvar i Nås till närmare 17 innan vi drog oss hemåt för att vänta hem M.

Sitter just nu och ser på fotbollen, så himla bra. De borde visa U21 oftare!

Alltså jag fattar inte det här med min lön..... hur tusan kan jag få lön när jag är föräldraledig? Man får väl lön i förväg, inte i efterhand väl? De har gjort avdrag för föräldraledigheten för dagarna jag var hemma i maj, men ändå får jag ut en rätt bra summa.... hur är det möjligt? Jag fattar inte! Då hade jag ju inte behövt ta ut några F-kassa dagar.... hmm... allt detta överstår mitt förstånd... men jag tackar väl och tar emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0