Jag har lyckats!

Har fått Ludvig att somna i sängen! Det är första gången han sover där förutom när det är natt! Nog för att han tvärdog i min famn i soffan, men ändå. Jag är stolt. Så frågan är nu bara hur länge han sover och vad jag ska kunna påbörja...

M har kommit hem från jobbet nu. Sen har vi haft besök av elektriker, som har kollat lite hur vi har tänkt med uttag och sånt i nya delen... undrade lite när vi ville han skulle komma, för han skulle ha lite semester nu sa han.. M sa han fick komma när han ville, för det var upp till honom... "hur ser det ut på onsdag då?". Det var ingen lång semester det inte...

När M kom till jobbet idag, så hade Ludvig fått present av hans arbetskamrater. Presentkort på Lindex på en rätt rejäl summa... så det borde väl innebära att M är omtyckt på sitt jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0