26 mars.

Två månader kvar  plus-minus x antal dagar beroende på vad Liten själv tycker.

Har varit lite små kyligt i några dagar här nu, riktigt trist. Känns ju som det kommer ta en evighet innan snön kommer försvinna här, och då är det ändå april nästa vecka. Sjukt.

Idag har det varit en lång arbetsdag. Var inte hemma förrän efter halv 7, helt färdig och kaputt, nästan bara redo för sängen. Har ingen som helst energi till att få ihop någon matdosa till img tyvärr, men eftersom jag inte kan svälta, så får jag sno M´s felix-pizza... ibland har nöden ingen lag... och M själv har ju hela stan full i restauranger om det kniper för honom.... jag längtar så enormt till helg. Måste få sooooova.

Vad helgen har att erbjuda det vet jag inte, kanske ett besök hos Tet eventuellt. Vore trevligt.

Ska nog försöka mig på att bre en macka iaf, och invänta lyxfällan... men inte helt hundra på att jag orkar hålla mig vaken under hela programmet... sova i soffan vore guld just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0