Dripp drapp dripp drapp

Vilket fantastiskt vinterväder vi har! Det är så här det ska vara under vinterhalvåret, jag är så lycklig! Massa plusgrader och solen skiner. Lovely! =)

Har kommit in i ett stim när jag inte kan sova länge på morgnarna längre... eller så hör det ihop med att jag heller inte är uppe så sent om nätterna längre... uppe före 9 idag... och fick snabbt sällskap av M som heller inte kunde sova. Så vi drog på oss kläderna och tog en promenad. Dock hade inte solen hunnit komma fram, men det var härligt ändå!

Om schlagerkalaset igår kan jag egentligen bara sammanfatta allt med sju bokstäver. S-K-A-N-D-A-L. Visserligen var det miljoner gånger bättre att operan vann och inte den där ugglan... men hallå Sverige, hur fan röstar ni? Nog för att man nu slipper bry sig i Moskva och att operan säkert kommer ha en större chans än någon normal vi kunnat skicka... men kallar man det där schlager? Vem fan kan sjunga med i låttexten? Jag vet då en sak, det spelar mig då absolut ingen roll om jag måste spendera den där kvällen i maj när Malena är i Moskva på ett BB i Falun....

Ska kolla om M har tid att göra lite köttfärssås åt oss snart, sen kommer papsen och hjälper oss lite under eftermiddagen/kvällen här med att förhoppningsvis få in en dörr mellan tvättstugan och pannrummet... och jag kanske skulle börja måla lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0