En frustrerad sambo.

M är om inte helt vansinnig just nu, så iaf väldigt upprörd. Anledningen stavas hockey. Han undrar hur man gör för att sluta tycka om ett lag man gillat i hela sitt liv? Och om det eventuellt finns någon som vill köpa några biljetter till kommande matcher. Bra platser, men bra hockey kan inte garanteras. Man skulle kunna säga att han är rätt besviken och arg, eftersom han sitter med biljetter till de fyra hemmamatcherna som är kvar, och det är i praktiken kört redan innan det börjat....

Ska bjuda er på ett sms från dagen också för en gångs skull:
"nästa år om jag för mig att köpa biljetter till kvalserien, be mig vakna och hota med att lämna mig om jag köper...För det där jävla skitgänget ska jag inte se på live i nästa kvalserie."

Hejja Leksand!



Har spenderat flera timmar med att fika med Jenka ikväll. Trevlig att träffas och prata lite. Även fast dagens främsta samtalsämne kanske inte var det positivaste direkt, men det är kanske det enda rätta, trots allt? Nästa vecka lär ett beslut tas. Usch. Har fått med mig 2 gigantiska kassar med newbody-grejer också, så nu är det bara att börja leverera och hitta plats i våra egna garderober...

Medan jag har varit borta, så har M haft snickaren på besök. Så det börjar röra på sig. Härligt! Jag ser skymten av lite större plats.... långt långt bort där bakom molnen...

Img bitti har jag ett nytt besök hos barnmorskan. Var först tänkt att ske på tisdag nästa vecka, men BM själv ringde i veckan nu och ville byta tid, så det blev redan img... dags för ett stick i fingret igen och lite sånt.

Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0